Lördag 26 Juli

Igår kom sommarjobbspengarna skönt att man har fått de där pengarna så att man kan börja lägga undan till min DP :)

De flesta blir verkligen knäppa när det är såhär varmt. Kaninerna är cp King är knäpp han ligger under trappen och vilar sig :P jag tänker inte längre än vad näsan räcker.....sitter på baksidan och solar och då tänkte jag att jag tar med mig datorn så kan jag kolla på film för jag tröttnar alltid när man ska sola.....men så när jag riggat upp allting så inser jag att solen skinner på datorn så man ser inget och att datorn kommer börja koka eller liknande eftersom min dator är svart och så stekande sol på den. Låter väldigt bra eller vad säger ni kära läsare? :P


Igår va jag med Lisa på kvällen hon bjöd mig på pizza och så hyrde vi en film. riktigt mysigt. När hon kommer hem från Bulgarien får vi ta en Grillkväll hemma hos mig:) det skulle vara riktigt roligt.


idag är det en sån där dag då det kommer ta hela dagen att fatta att det är lördag :P tror jag har gått ut och kollat brevlådan 51111845973857837583 gånger och varje gång när jag kommit in har jag kommit på att det är lördag och att posten inte kommer :P skulle ju vara kul om det dimtener en tidning eller något liknande i brevlådan...har ju läst klart min Cosmopolitan och Min Häst och böckerna jag lånat :S


Man skulle ju junna göra någonting åka iväg men nästa problem är då att jag inte kan lämna King själv för han är lite dålig i magen :S vilket gjorde att jag var tvungen att gå upp 5 i morse för att han var tvungen att gå ut .

man skulle kunna kortfatta mitt liv som väldigt tråkigt just nu, så det blir att man sitter här och skriver ett helt onödigt inlägg här som någon stackare sitter och slösar sin tid på.


tjaaaaarååå

Kommentarer
Postat av: Lisa

klart vi ska grilla! asnajs ju :)

2008-07-26 @ 14:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback