Onsdag 23 Juli

Sitter ute i solen och solar :) Härligt. Borde egentligen gå in och börja med pajen som jag ska bjuda Sandra på i kväll, undrar när hon kommer hit bara. Måste även göra iordning balkongen, torka av bordet m.m. I morgan ska jag till stallet får se om man kan rida någontng är ju runt 25 grader och att rida då är ju djurplågeri.

På fredag ska jag till stan med farmor ajg ska få välja ut någonting eftersom jag hade nanmsdag igår och kanske hitta någonting tills jag fyller år är ju inte så jätte långt kvar sisådär 22 dagar kvar hoppas att det finns massa roligt folk som vill vara med mig då eftersom min familj inte kommer vara hemma.


Ni kan ju skriva en liten kommentar om ni vill hitta på något den 14 Augusti :D

Sandra och Lisa står troget med på den listan.

om lite mer en än ve cka så kommer Crille hem :D Jag längtar verkligen.
 
Hoppas att det blir av det vi har planerat, åka till Göteborg och gå på Liseberg, Skandinavium och på stan och shoppa :) sedan vidare iväg till Öland i några dagar skulle vara riktigt roligt :) Det som skulle vara att vi inte kom iväg är att jag inte hittar någon hundvakt i 6 dagar ca. Jag har ju mormor men hon har ju led problem så man vet ju inte hur hon mår när jag behöver hjälp :S


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback