Onsdag 30 Juli

Idag känner jag mig som en ny människa igår så vaxade jag benen, hade i hårinpackning, ansiktsmask, målade naglarna och smörjde in kroppen efter jag duschat. Det jag ska göra nu är bara att städa klart mitt rum det är bara massa modemagazin som ska in i lådor. Sen ska jag sätta lite färg på mina naglar hade bara på klarlack igår. Kom på igår när jag gjorde iordning anglarna att det inte är så smart att sitta vid fläkten som är igång när man håler på med lack de torkar innan de ens de kommit på nageln :O känner mig otroligt smart :P

Idag har jag varit hos mormor och ätit lunch. Jag pratade med henne om den 8 augusti så hon kan ha King de dagar jag och Crille är borta :D Ska bli så kul :)


De senaste nätterna har jag drömmt om min dp :P känns som man bara kommer närmre och närmre varje dag fast det är till nästa vår jag kan ta hem min dp :P jag tror att anledningen till att jag drömmer så mycket om min dp är för att nu har jag pengarna till den, och ska införskaffa lite tillbehör + att jag antadligen kommer få tillbehör när jag fyller år eller rättaresagt få i efterskott eftersom min familj inte kommer vara hemma på min födelsedag. Om jag frågar mamma när de kommer hem så säger hon bara under veckan du fyller år vi får se om vi är hemma när du fyller. De där orden får mig nästan att tro att de ska ha en överaskningsfest men det är ca 0.000000001% chans att det är så, men den känslan slår mig hela tiden :P 


nej ska fortsätta plocka lite sen måla mina naglar.


Tjaaarååååååå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback