Tisdag 1 Juli

Idag har jag jobbat som vanligt :P
Var ku latt se Blickarna idag när jag kom till jobbet :P Ida kollade väldigt konstigt tills hons såg att det var jag hahaha.

Idag har jag arit på Ängsöslott lite halv läskigt när vi skulle gå ner i fängelset så hade nån lampa gått sönder så det var kolsvart :S och jag som är så otroligt rädd för det mesta :P värst var nog sniglarna som låg på vägen till slottet :P

Idag har ju nästan alla roat sig med blondinskämt haha och jag måste tyvärr säga att det är ett blondinskämt jag inte fattar så är det : vet du blondiner åker inte så ofta vattenskidor för att det inte finns några branta sjöar....jag fattar inte det riktigt :P Och NEJ jag svarar INTE när någon ropar blondie efter mig :P

-----

På måndag ska Crille iväg och kolla på lägenheten...och om den verkar vara okej så flyttar vi :P skönt att det är en trea så det finns utrymme om jag vill ta med mina djur speciellt björne och junior.....tyvärr kan jag inte ta med Ninisen..hon mår bäst här hemma med sin syrra.

Så otroligt skönt idag har jag verkligen tagit hand om mig själv och satt mig i första hand, det var verkligen länge sen man gjorde det. gjorde hårinpackning vaxa benen och smörjde in mig efter jag duschat, borde fixa naglarna så det ska jag nog göra nu.

Hahaha jag är nog världens smartaste och uppmärksammaste person i världen :P Höll på att göra iordning min lunch tils i morgon. Så var det en burk som jag la i en dressing i och så skulle jag bara ta fram locket....satt nog och letade i skåpet ca 20 min, det jobbiga är att vårat skåp med burkar är väldigt djupt så halva jag var inne i skåpet med massa burkar överallt. till slut gav jag upp och tog en annan burk och till min fasa så ligger det där förpppppppppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippppppppppp locket nästan bervid mig, så där hade jag suttit med burkar överallt så låg det nästan brevis mig.....så jävla typiskt, varför kan inte jag vara uppmärksam för? jag är ju det när jag gör bil juuuuu. Hee det är kanske så att jag är för uppmärksam i trafiken så att jag glömmer att vara det när det gäller andra saker :P hehehe


Nej måla naglarna var det.

Tjaaaaaarååååååååå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback