Tisdag 15 Juli

Igår började jag på mitt nya jobb...kommer inte göra annat än jobba denna sommar fast det gör inte så mycket, då går tiden fort så skolan kan börja snart igen så att man kan få ta den där jävla studenten någon gång. det är faktiskt skönt att jag har ett år kvar om jag hade slutat nu då hade jag bara haft panik över mitt liv. Ska bli så kul när jag får hem min dp var och kollade på massa grejer igår, tur att jag har 2 jobb nu i sommar för pengar mottages tacksamt. Det är ju inte billigt att skaffa en dp bara den kostar en förmögenhet :P

----


Har fått ett eget kontorsrum här på jobbet STATUS :P hehe. sitter och väntar på att posten ska komma så att jag kan börja fakturera :P den här veckan och nästa vecka kommer det vara en som kollar så att allt är som det ska men veckan efter det så ska jag vara helt själv här med Paolo som pratar italienska :P. Man hör verkligen när han är här....när han pratar i telefon så skulle han inte behöva ha telefonen för han hörs ändå:P precis som min lärare Tommy när han pratar i telefon :P

Hoppas att det går bra för alla på radion idag, det är deras första sändning, men de flesta är ju kopparlundare så då lär det ju gå bra :)

på lördag kanske det bär av till stockholm ska bli väldigt skönt att komma ifrån västerås ett tag :P



Tjaaaråååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeeey sthlm for the win! ska bli najs :) puss / lisa

2008-07-15 @ 15:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback