Tisdag 22 Juli

Idag har jag namnsdag Det är nämligen Madeleine idag. Har ingen aning om vad namnet betyder men att det kommer från magdala eller nått liknande.


Igår natt kom Crille hem :) åhh vad jag saknat han. Men han behövde åka igen redan vid 16 :S och strax efter det så åkte min familj iväg, så nu är jag hemma helt själv och King ligger nere o degar ihopp om att de kommer tillbaka hahaha dummsnut han är :P

Va i stallet idag och red ut med Lisa på morgonen jätte mysigt :). Jag hoppas crille ringer snart så vet jag och Emelie från gävle kommer eller ej skulle vara väldigt roligt om hon ville komma hit när jag ite har något bättre för mig.


Lilla björne har fått träningsvärk när han har sprungit i hjulet stackarn

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback