Tisdag 29 Juli

Har ganska nyss kommit hem från stallet....puuuuh va jobbigt det var, har fått feber dessutom :S

Jag satt och kollade på tv så kom en branddoft så jag sprang runt i hela huset för att kolla så inte det var här det bran. Sen så går jag upp längst upp igen och då går jag ut på balkongen då är det en granne som håller på och grillar :P Luktar som om halva radhuslängan vore uppbrunnen eller nerbrunnen ni väljer själv hur man säger.

På torsdag när Älsk kommer så ska jag gjöra iordning fin middag och så ska bli väldigt mysigt, eventuellt kommer det bli på fredag det beror på hur trött Crille är eftersom han jobbar natt på Arlanda.

----

Satt och kollade lite på nätet och i skutskär i närheten av Gävle så ha de hittat Vampyrfjärilar. Härligt värre :P enligt nå forskare så biter de inte människor...det vara bara någon som hade blivit biten :P Insekterna kommer ta över Världen precis som alla växter gör i The happening. En film jag rekommenderar den är jätte bra, lite seg i början men sen när man har kommit in i filmen så är den jätte bra :) Jag har väldigt svårt för övernaturliga saker men den filmen var jätte bra,vem vet naturen kanske säger ifrån om några år :P


ska snart gå ut och vattna blommorna.

Har fixat djurvakt till alla gnagare och reptil här hemma nu iaf :) så nu hoppas jag bara tt mormor kan ta hand om King när jag åker bort :)

Så fredag den 8 augusti så åker jag till Öland med älsk, emelie och patric ska bli riktigt kul ett måste att ta med då är mina vita lofers från Vezzano och min Cardigan från Gina Tricot. Sen kommer det bli en tripp till Göteborg :D:D:D och LISEBERG:D då kommer jag trots allt vinna tävlingen mellan mig och mina syskon "vem som har kvar åkbandet lägst" kunnde ju inte vara med i den tävlingen när vi var där i början av Juli eftersom jag var "Sjuk" från jobbet, det var ju Bruce Springsteen konsert och så då. kan ju inte låta 800 spänn gå rätt åt helvetet :P

nej vattna nästa vare JAA


Tjaaarååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback