Tisdag 29 Juli

Välkommen förkylning. Har lyckats blivit förkyld :S har äckligt ont i halsen och känner mig jätte degig :S. Så jag ska ta det lungt nu sen ska jag åka ut till stallet får se om jag orkar rida och så.

På torsdag kommer Älsk hem :D jag är glad att de här veckorna har gått så fort. sen nästa vecka då på torsdag kommer Emelie & Patric hit för att sedan på fredag morgon bege sig mot Öland ska bli riktigt roligt, måste ringa mormor  till helgen och höra om hon kan ta King.

Sen är det ju sisådär 16 dagar kvar tills jag fyller år :O och alla frågar vad jag önskar mig men jag har inte den blekaste :P Jag har det mesta man kan och vill ha, möjligtvis lite saker till DP och lite kamera tillbehör typ större kameraväska de saker som jag har till kameran nu klarar jag mig gott och väl på eftersom jag inte är en seriös fotograf kommer nog aldrig bli det heller, utan jag håller mig på den nivån jag är på nu och har kul :)

Fan jag fattar inte varför myggos ska finnas, eller jo jag fattar att det är mat till andra djur men varför är de blodätande? har hur mycket myggbett som helt 3 på benen och ett bakom örat :S CPÄCKLIGAJÄVLA Insekter!!!


Tjaarååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback