Torsdag 17 Juli

Idag när jag vaknade så tänkte jag hjälp vad konstigt jag måste ha sovit känns som att jag har nackspärr, sen när jag börjar röra på mig så känner jag att det inte är nackspärr utan träningsvärk i ryggen och axlarna. känner mig ungefär som ett kassaskåp :P

Idag jobbade jag bara till 14 SKÖNT så nu har jag sommarlov tills kolan börjar igen den 25 augusti. ska bli skönt att börja skolan så att man kan få ta studenten någon gång. Det här är det första sommarlovet jag inte har ångest över att sommaren snart är slut hahaha.

jag längtar verkligen till nästa sommar ska bli så kul men jag har inga större förväntningar på det jag vet nu.


igår åkte crile o joba så nu kommer man inte träffahan på ca 2 veckor, får se om jag åkert ill arlanda o äter en luns´ch någon dag framöver.

Fredag 18 Juli träffa KG-gänget o glo film oc snacka skit. 19.00  Sandra kommer tidigare till mig OBS
Lördag 19 Juli Utsläpp durbin Middag hos farmor 15.00
Söndag 20 Juli Inget inplanerat 
Måndag 21 Juli Jag har HELA huset för mig själv i 3 veckor framåt . Durbin. Träna Vybe 18.00
Tisdag 22 Juli  Durbin
Onsdag 23 Juli Inget inplanerat
Torsdag 24 Jjuli Durbin
Fredag 25 juli lönen kommer. träna Vybe 18.00?
Lördag 26 Juli Durbin
Söndag 27 Juli inget inplanerat

Ja så här ser mina dagar ut framöver :P 
 
det är verkligen inte långt kvar tills skolan börjar nästa fredag är det exakt en månad kvar :O fast först ska jag fylla år och åka till göteborg igen och sedan öland förhoppningsvis :)


Tjaaaarååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback