Torsdag 24 Juli

Nu har Crille åkt till Arlanda igen för att jobba. Jag ska snatr åka ut till stallet ska rida med Lisa och hennes kompis Jonna ska bli kul :)

Imorgon bilr det full fart hela dagen :D Först träna klockan 12.00 sen efter det ska jag hem käka göra mig i ordning rasta hunden och sedan ner p stan med farmor för att hitta namnsdagspresent till mig och kanske hitta någon födelsedagspresent. Eftersom mina föräldrar antadligen inte kommer vara hemma när jag fyller år, så betyder det att jag måste köpa presenter till mig själv som mamma o pappa sedan köper av mig, äsch jag vet inte hur jag ska förklara :S

Idag så bokas stugan vi ska ha när vi ska till Göteborg om någon vecka. Det ska verkligen bli jätte kul bara om någon kan ta hand om King den veckan vi är borta, hoppashoppashoppas

nej nu ska jag åka till stallet ska stanna på Djurmagazinet och köpa lite gnagarmat.

Tjhooooo

Kommentarer
Postat av: Lisa

du glömde nämna att du ska hem till mig imorgon kväll o svulla pizza o glo på film hihi

2008-07-24 @ 16:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback