Visste du att Jag.....



(x) hamnat på sjukhus/akuten
(x) förlorat någon jag älskade
( ) dödat någon
(x) bakat sockerkaka
(x) velat dö
(x) lyssnat på samma låt en hel natt
( ) ätit godis istället för att gråta
(x) varit ordlös
(x) hatat värme
(x) skrivit på någons arm
(x) dissat någon som ringt på min mobil
(x) dissat någon som gillar/gillat mig
(x) hatat någon som jag egentligen älskar
(x) ångrat mig
(x) varit svartsjuk
(x) tror på det övernaturliga
( ) ätit jättemycket och sedan spytt
(x) hatat min kropp och mitt utseende
(x) spelat gitarr
(x) sjunger i duschen
(x) har sett någon döende
(  ) har vibrerat av nervositet
(x) tagit någon på röven
( ) slängt porslin i väggen
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat.
( ) gillar inte då folk frågar mig saker
(/) drömmer ofta mardrömmar
( ) skulle kunna döda för någon.
( ) skulle dö för någon
(x) har ett smeknamn
(x) somnat på golvet
(x) hånglat på tunnelbanan/stationen
(x) åkt buss genom halva sverige
( ) kastat mig framför ett fordon
( ) brutit kontakten med någon för en kyss
( ) tagit min kompis pojkvän/flickvän (FUCK NOO!!!)
(x) cyklat utan händer
(x) känt mig som ett as
( ) kysst mig själv i en spegel
(x) viskat i någons öra
(x) skrapat upp knäna
(x) tuggat på ett grässtrå
(x) hållit i en orm - När jag var mindre och inte tyckte att ormar var äckliga
(x) varit så full att jag inte kunnat gå
(x) trott att jag varit odödlig
( ) kastat min telefon i vattnet
(x) vaknat av att jag gråter
(x) har gråtit i någons närvaro
(x) önskar mig ett liv med en speciell person
(x) har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) har aldrig ätit fisk
(x) har sett en film mer än tjugo gånger
(x) kysser med öppna ögon
( ) gillar att städa
(x) har varit lunarnörd
( ) kan tre eller fler språk
(/) har bra självförtroende
( ) tror på gud
(x) är en negativ jävel
(x) drömt att jag varit död
( ) trivs med min kropp
(x) är dålig på att säga nej
(x) har någon gång känt dödslängtan
(x) avskyr matte
( ) har varit på hultsfredsfestivalen
( ) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) hade gosedjur som liten
(x) har förlorat en nära vän
( ) är emot abort
(/) faller nästan alltid för fel personer
(x) skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
(x) gillar muskler,
(/) hatar mjölk
( ) vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
( ) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( ) verkligen hatar att gå till tandläkaren
( ) gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
(x) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) älskar någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback