lördag 17 maj

Igår var jag hos Ellen eftersom hon fyllt år. Mycket trevligt må jag säga med roliga männisor :P Väldigt många som tyckte att jag hade snyga leggings haha. Jag och Sandra drog redan vi 22.00 från Ellen för jag agerade taxi och skulle även se på hockeyn vid 22.30. hade gärna stannat längre men det kommer väl fler fester om inte så kan ni ju räkna med en iaf då när jag fyller år :P


btw så kommer jag ha ett LJUSPARTY MÅNDAG 26 MAJ 18.30 För alla er som vill komm är det bara att höra av sig. LÄngatar tills mina ljus kommer som jag beställde förra gången :P längtar även tills jag får hem mina grejer från Sexpartyt jag var på förra helgen :D hehehehehe

Hopptränade i Torsdags på Durbin och jävlar va bra det gick :) var bara 2 gånger som det blev fel men annars så var det helt klockren träning.

Kommer lägga ut bilder från hoppträningen och Ellens fest på bilddagboken.

http://maddiz.bilddagboken.se


Nej snart kommer massa folk som ska fira Min Syra så det är väl bäst att man gör sig iordning istället för att sitta här.


Ciao!

/ M.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback