Torsdag 22 Maj

Yes idag var man ledig då :) fast jag ska iväg senare för att fylla i massa papper till sommarjobbet.

Gaaah blir så jävla besviken men det är sånt man får ta helt enkelt och försöka lära sig att leva med det. Men enligt mina erfarenheter så brukar det ju inte bli så som en viss person säger att det blir aja blir iag så jävla störd jag hade ju värsta planen men med den är det åt helvete nu.

Igår städade jag mitt rum så det ser bättre ut iaf ska ta och damsuga och torka golvet sen är dte klart.

Eftersom man är ledig idag så får jag passa på att plugga speciellt att skriva den där JÄVLA diskussions gerejen till statistikarbetet i Tema Hälsa. Börjar få Spunk på skolan nu, vill bara ha sommarlov så jag kan ladda upp mig inför nästa år för då jävlar. Kommer nog vara ännu mer skoltrött nästa år vid den här tiden, eftersom jag kommer gå 4 år p gymnasiet, så ni som tar studenten nu kan ju slänga er i väggen om ni är skoltrötta. Vi får se om jag står ut helt enkelt. Nått som är säkert iaf är att inför nästa år ska jag så fort jag har en rest göra klart den på engång så att man inte har massa som ska göras sista veckan innan betygen sätts :P det här är nog lättare sagt än gjort. Jag vet inte hur jag lyckas med allt men förra veckan hade jag seminarium i Mediekommunikation och för att få bra betyg i det måste man prata mycket, sammanlagt sa jag ungerfär 1½  mening. Kan ni nu då förklara för mig hur i helvete jag kan få MVG på seminariet?

Förövrigt så fick jag iaf MVG i slutbetyg i Mediekommunikation.

Hmm undrar vad Sandra gör tror jag ska ta o ringa henne för jag funderar på att dra till tatueringstudion och boka tid :O är lite smått nervös faktiskt :P



Nej nu ska jag sluta babbla

Ciao!
/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback