Torsdag 22 Maj

JÄVLA IDIOTER har lyckas fått ett irus på datorn en sån där länk som man måste acceptera för att få viruset och vad jag vet så har jag inte fått något sådant av någon på msn men jag har fått ett sånt virus ändå :S ska be pappa kolla igenom datorn noggranare an vad jag gjorde jag har bara uppdaterat virus skyddet m.m. ska även rensa lite bland låtar och bilder och uppdatera datorn lite så den blir snabbare.


Vad skulle ni göra om ni fick chansen att få en Appel Mac laptop, skulle ni ta den?

nej nu ska jag göra mig iordning ska iväg med Sandra till Tatueringsstudion :D:D:D:D har med mig bilden jag vill ha. Men taueringne kommer att få pryda min kropp i Augusti, efterosm man inte får sola med en ny tauering och jag ska sola i sommar :P borde börja sola nu men det är lite svårt när det är svin kallt ute :S fast jag brukar ju altid tycka det är kallt hehe :P hoppas iaf på en toppen sommar.


Ciao!

/ M.

Kommentarer
Postat av: Tina.

Scanna datorn också, det räcker inte med att bara uppdatera virusskyddet.
Sen kan du testa att stänga av systemåterställningen (stäng först av alla program du har igång). start > kontrollpanelen > system > fliken systemåterställning och bocka för Inaktivera alla återställningspunkter. Verkställ, starta om datorn och glöm inte att ändra tillbaka sen. Lycka till.

2008-05-22 @ 17:39:07
Postat av: Malin

De där med att man kan kolla vem som har blockat dig på msn? :P

2008-05-22 @ 20:37:25
URL: http://malinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback