090820

Idag när jag vaknade så gick jag upp och så tittade jag ut genom vardagsrumsfönstret och solen skiner så härligt. Fast just det här skenet är inte så som det är när det är Juli och det är fruktansvärt varmt ute. Det är nu en svalare värme och varje "höst" Sensommar så får jag alltid samma känsla när skolorna börjar och det är dags för skolfotografering och allt. Jag känner att hösten ligger i luften. Till veckan som kommer så drar skolorna igång igen, alla nya ettor på gymnasiet ska sätta sig in i nya rutiner och förhoppningsvis har de kommit in på ett program där de kommer trivas. För första gången under hela min skoltid så har jag inte den här typiska höstångesten som jag brukar kalla den. Jag får alltid panik när det bara en vecka kvar till skolan börjar och man känner att man inte har gjort något roligt eller speciellt. Självklart behöver man ju inte göra något speciellt på sommaren, men jag får panik över att jag inte tagit till vara på sommaren.

Just nu längtar jag till hösten, har suttit och tittat igenom lite modemagasin och jag tror att den här hösten blir bra som kommer gå i rött, korn blått och en senapsgul färg tillsammans med svart och begie. självklart är stickat hett i höst tillsammans med ett par leggings med härliga detaljer på  Jag har även fått biancos höstkatalog och nu i höst så är det helt klart att skorna ska vara lite åt det klumpiga med detaljer på eller om man har stövlar så ska skaftet vara lårhögt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback