Holland

Nu är allt packat inför resan, nu ska jag bara duscha och sen ska jag sova, måste verkligen upp i tid imorrn då jag ska till läkaren, sen måste jag hämta 2 saker hos Crille och hämta utt ett recept på apoteket. Måste kolla så att jag har alla allergitabletter med mig.

Batteriet till systemakmeran sitter på laddning så jag ska försöka att komma ihåg att ta med det. Pappa fotade några saker som han ska sälja och när han kom hem och skulle lägga in dom i datorn så hade han inte haft något minneskort :P På min kamera blinkar det iaf att det inte finns något minne i kameran :P


Hörs kanske imorrn annars så får ni ha det så bra alla underbara läsare, ni är en hel del nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback