Jobb Jobb

Idag har jag varit på jobbet och gjort lite av mina uppgifter som jag har. För er som inte vet såär jag timmanställd nu på Västerås Närradio. Är ju mycket kul :P Hmmmm. Aja blir bättre sen när jag har hittat ett annat jobb med det här duger så länge.
Slutade vid 11 så då åkte jag hem till Crille och åt lunch och tittade på Kenny Starfighter filmen, riktigt rolig Har fastnat för kommentaren JÄTTE GÄRNA, en gubbe säger så till en annan gubbe som har jätte stor Hjärna :P Eller där slog du huvudet på spiken. Hahaha. Måste se den igen helt klart.

Har ni tjejer tänkt på en sak att hårnålar och toffsar försvinner jämt, och varje gång man har köpt nya så tänker man att man ska sätta tillbaka alla hårnålar på kartan igen och såvidare. Nu äntligen efter flera års grubblande över vart mina toffsar och hårnålar tar vägen så vet jag vart de går. Hårnålarna ligger alltid i jeansfickorna eller i mjukisarna så där brukar jag alltid hitta en gäng efter att byxorna har blivit tvättade. Toffsarna de har jag inte riktigt lokalisera än men en del sitter i löshåren jag har som jag har flätat ihop för att de inte ska trassla sig. Hmm får nog ta och skaffa en gps till mina kära toffsar :D



Glömde säga att jag var i Göteborg i helgen, gick på Liseberg i kylan o blåsten men lika kul va det ändå. Åkte flumridern som jag inte har åkt på 3-4 år bara för att senast blev jag så jäkla blöt att det tog hela eftermiddagen och kvällen att bli torr, men i år så hade jag ett sånt där regnskydd man kan köpa på Liseberg, tror ni att jag blev mindre blöt för de?? Nej jag blev jätte blöt, ena byxbenet och hela mitt ansikte och luva på tröjan va helt dyngsur så att man kunde vrida ur den :p Fast blötast blev min syrra som satt bakom mig :P

Har ni kära läsare varit med om samma sak eller har något tips på hur man ska sitta i stocken för att bli minst blöt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback