Nonstop

Jag har hållit igång idag hela dagen. Först ut till stallet sen luch sen gymma sen äta midag med Älsk sen till stallet och rida och nu hem kolla på tv och packa för att sedan hoppa in i duschen och ladda mig inför det värsta imorrn :P

Jag tycker om när det händer saker.

Va på gymmet idag och körde lite armar,mage och ben. Uppvärmning på band sen lite "maskin" gym och sen springa för att sedan avsluta med stretching. När jag sprang så var jag bara tvungen att kolla hur lång tid det tar för mig att springa 2 km. Varför jag väljer just 2 km är för att om man söker till polisen så ska man göra ett fystest och om man är tjej så ska man springa 2 km på 10 minuter annars är man körd. Så jag började springa och på maskinen så står det hur fort man springer, hur långt och så finns det en tidklocka. Älsk räknade ut att man måste ligga på ca 12 km/sek för att hinna så ja la ribban högt och låg på mellan 14 Km/h och 15 km/h. Så jag började springa och när jag sprunigt  1 km så kände jag att vill jag verkligen veta hur dålig jag är? Jag underskattar alltid mig själv och speciellt när det gäller konditionen, med tanke på att jag inte har varit en riktigt idrottare sen nian. Men när jag hade sprungit lite till så kan jag lika gärna fortsätt jag kan ju ha ett mål att jag ska klara av att springa under 10 minuter. När det kom upp 2 km på mätaren så slänger jag en blick på klockan och där stod det 09.05 Jag sprang 2 km på 09.05 det betyder att jag skulle klara av en del av fysen om det skulle vara så att jag skulle söka dit vilket är väldigt liten chans, eftersom jag är både mörkrädd och allt annat så skulle det nog inte passa mig så bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback