Sådär Ja!

Nu har jag fyllt år och det det firades först med släkten och sen åkte jag iväg till Crille och vi gick på Bio, sommaren med Göran, Sjukt rolig :D hahahah.
I helgen har vi bara tagit det lungt och tittat på massa film.
Var en sväng till E-tuna och hjälpte pappa att ta hem Ännu en bil. sen har jag även gjort en hårförlägning på Johanna.

Idag har jag varit på Jobbmöte på Närradion och har fått en timmanställning så jag kommer att jobba kvällar ovh ev någon dag på helgen. Kommer bli super bra. Så nu väntar bara svaret från utbildningen jag ska gå.

Imorgon så ska jag, min syrra Malin och pappa iväg och titta på ett stall som låter väldigt bra, så snart kanske man bär iväg till eget stall med egen häst, skulle ju vara För underbart. (LISA & CAMILLA: Jag kommer till stallet med min häst och hälsar på så att vi kan rida ut jag lovar!:D)

Nej nu ska jag hämta högtryckstvätten måste hjälpa till att skura boxen i stallet imorrn, trodde att jag skulle slippa med tanke på att jag har gjort det varje år och trots allt så är det inte min häst i grund och botten.



Kommentarer
Postat av: mcfadden

bäst för dig unga dam! annars blir vi ledsna ju :)

2009-08-19 @ 07:32:01
URL: http://dearmcfadden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback