Sommar

Nu såhär under sommaren så blir det inte att jag uppdaterar så mycket, tiden finns inte riktigt till tyvärr. Varje gång jag ser att det var några dagar sen jag uppdaterade så tänker jag alltid att jag måste bättre mig och dela med mig mer av min vardag eftersom det är det min blogg handlar om. Så jag ska försöka sammanfatta de här dagarna.

I måndags så var jag och Crille till Stockholm och gick på Gröna Lund och fy f*n vilket skit ställe. Jag va på grönan för ca 10 år sen och sen dess har jag bara varit på Liseberg, men nu när jag är uppdaterad på Grönan så måte jag säga vilket skit ställe. Det är en alldeles för liten plats att ha så många åkattraktioner på. Det är trångt överallt och alldeles för mycket folk, och inte nog med det så måste man ta en kölapp utanför, för att köpa inträde och ev. åkband eller liknande. När jag och Crille kom dit så tog vi våran nummerlapp och inser att det är ca 300 nr innan det blir våran tur :S det tog nästan en timme, och det värsta av allt är att folk kan inte kolla upp innan om man ska ha åkpass eller bara åkuponger och hur man ska göra med alla sina ungar som ska åka och grejer. Det var minst sagt kaos.

Mellan torsdag och fredag så begav vi oss ner till Göteborg där det blev Liseberg på torsdagen och shopping på fredagen, riktigt mysiga dagar. Ska försöka ta bild på sakerna jag köpte.

Idag har jag varit ute i stallet ja och Camilla begav oss ut på långtur på ca 2 timmar och Hej vad bra det gick :P Eller inte min häst Tindra hon fjantade och studsade runt för minsta lilla sak, Brevlådor, får, elskåp STORA stenar och vissa soptunnor är livsfarliga så att man måste tvärstanna och kasta sig runt åt andra hållet, sen tror jag att de där kossorna vi red förbi också va lite farliga :S tur att man satt kvar iaf, inte nog med det så har jag varit på gymmet idag så det kommer väl kännas imorrn antar jag, imorrn blir det ta det lite lungt i stallet och sen på onsdag blir det gymmet och ridning.


Nu till helgen så kommer jag inte att vara hemma och kommer antadligen inte ha tillgång till internet så kan tyvärr inte uppdatera tor-sön.

Nu har Johannes ryckt in i lumpen och jag önskar han all lycka till. Önskar han även lycka till den 7 i skövde :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback