Stuffs

Ska iväg och inhandla lite saker som jag behöver till stallet :) Ska även åka ut lite senare dit med Camilla så får hon se hur det ser ut :D
Sen ska jag ringa på några hästar också :D Och ev boka provridning :D
Pratade med Pappa igår att jag hittat en häst i Bollnäs, han utbrast BOLLNÄS måste man åka så långt för en häst? Ja pappa det måste man!! Jaha jag trodde att man kunde hitta någon i närheten så är det bara att rida ut den till stallet!!
Hahahaha neee så går det inte riktigt till. Men han förstod sen att man måste åka en bit och att man ev måste transportera hästen några mil också.

Har funderat lite kring min blogg och så. Den här bloggen kommer bara mer och mer handla om vägen till hästägare och hur det går för mig och hästen, så jag funderar på att skaffa en till blogg som är mer personlig som rör mig mina tankar och åsikter. Så se ser min plan ut nu om ni undrar varför det blir kanske lite väl mycket häst snack :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback