090715

Har nyss kommit hem från stallet och sitter och tittar på tv :P Måste ringa till läkaren imorrn :S Måste be om att få kommma och få göra ett allergitest :S

Finns det nån där ute som har gjort ett allergitest som kan berätta hur det går till, sticker de med nålar? (A)
Jag svimmar så himla lätt tyvärr, så otroligt jobbigt!

Ska ta och boka en tid med en ridtränare så att jag kan få mitt gröna kort klart snart, inte för att det är så bråttom med tanke på att jag inte har någon häst att tävla på.

Har fått ett bromsbett på det hårda uppe på örat :S det svider och kliar som s*tan

Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv, ska ev ta o kolla på en film sen.



Kommentarer
Postat av: Zylvania

Beror på vad du gör för allergitest om det är genom blodprov eller pricktest. Jag gjorde det sistnämnda. På mig droppade de en allergen lösning på markerade områden på underarmen sedan prickades de in lite grann i huden med en lansett.

2009-07-15 @ 22:40:40
URL: http://zylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback