090719

Kollade nyss på klockan och den är bara 12.30 :O Jag trodde att den va närmare 15 eller nått :P

Jag har ett par jätte söta ljusrosa ballerina skor, tyvärr hade jag dom på mig förra sommaren och så började de att spöregna så de fick en full brun kant så ja tänkte att jag skulle tvätta dom, men det blev inte riktigt av. Och nu i våras så har jag undrat vart tusan är de skorna? Till slut hittade jag den ena som låg i min stora skolåda under sängen, men vart är den andra? Idag hittade jag den nere i förådet :D Maddiz going happy!! Så nu ska jag ta och tvätta dom så att de blir fina igen :D

Ska ut till stallet sen efter 15 ca Ska rida Kyndill, för hans ägare är i Kroatien.

Har jag sagt de att jag ska börja sköta Tindra igen till hösten? Ska bli riktigt kul :D Bibbi Tindras ägare kom fram och sa att hennes nuvarande skötare Kim ska sluta och att hon helst inte vill annonsera ut för man vet inte vad man får för gris i säcken. Så ja sa på engång att jag vill. Känns väldigt bra att sköta henne och Bibbi behöver inte oroa sig för att Tindra inte kommer ha de bra de dagar då Bibbi inte är där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback