Helgen + Power meet är nu över

Imorgon är det jobb igen som gäller. Min sista vecka innan jag är arbetslös Tjoohooo!!! Har pratat med Lotta så jag kanske har jobb i augusti. På något vis så känner jag ingen panik över att jag inte har något jobb, jag vet inte hur mitt liv ser utt till hösten, däremot så känner jag en rolig spänning över att få se hur mitt liv kommer se ut sen :D

Power meet blev inte riktigt som jag ville. i fredags så började de spöregna så ja ja o mitt gäng stog under en pressening hos en som sålde tröjor :P
På lördagen så va ja ut till stallet och sen hem och gjorde sig iordning, när ja nästan va klar så ringde Crille och sa att Laila hade ringt efter taxi nu, det va meningen att jag skulle ta mig till Laila på Malmaberg och att jag skulle ställe min bils hos Crille på Gideonsberg. Och det tar ca 10 minuter at åka till Crille från Framnäs och det tar minst 20 min att gå från Gideonsberg til Malmaberg. Så jag blev as sur på att de inte hade väntat på mig. Så jag fick ta bussen ner på stan, när jag väl va nere på stan efter ca 40 minuters väntande på bussen så smsar Crille och säger att de ska in till stan. Crille, Laila, Stefan, Macke, Blom och Lina va då på Löga och hade varit där ett tag. Jag frågar Crille va i hela friden de ska göra inne i stan när Power meet är vid löga, jag får til svar att de skulle på krogen. Där blev ja ännu surare för jag hade inte skor för att gå på krogen :S Så jag över väger att träffa Crille vid Tabazco och säga hej och sen åka hem igen. Väl vid Tabazco så säger Crille att jag ska följa med in och jag är så jävla sur att jag har gråten i halsen. Värför i helvete ska man p åkrogen när det är Power Meet?? Jag ville faktiskt se alla fina bilar. Men som alla andra gånger så säger folk " vi ska bara ta en öl sen ska vi gå ner till löga igen, du behöver inte vara sur över det" Jaha tänker ja och sätter mig på en stol. Sen va det en annan viss person som säger till mig " Sluta vara sur, tänk på att vi kommer hit en gång/ år och då behöver du inte vara sur" Jag tänlker för mig själv Det är bara Power Mett 1 gång/år och vi sitter här så jag har allrätt i världen att vara sur.

När vi äntligen gick så tänkte jag Yes nu ska vi ner på löga. Men icke de styrdes mot BMB jag sa flera gånger det är ingen idé att vi går in där jag kommer inte in, jag är inte 20 än. Men nej då ingen lyssnade så de va bara att börja köa. När det väl va våran tur så gick alla in, och vad händer när jag lämnar fram mitt lägg? Jo "Nej tyvärr dig kan jag inte släppa in" Så de va bara att gå till sidan. Folk blev sura och försökte prata med vakten om att vi skulle in. Fy Fan va jag hatar att jag har äldre kompisar, man känner sig ju så jävla ivägen och den största förstöraren i världen. Så just du kännde jag att jag ännu mer ångrade att jag inte åkt hem tidigare. Efter mycket om och men så gick vi till Bill & Bob där det itne va någon åldersgräns, vi satt där jag höll på att somna och Crille med, de va så jävla tråkigt, har nog aldrig varit med om en tråkigare kväll faktiskt. Strax innan två tog jag och Crille taxi hem.
Nej fy Fan vilken hemsk helg och inte fick jag se några bilar heller :S Är riktigt jävla besviken på alla. Sen är jag så jävla trött på människor som behandlar mig som skit också, men det är väl så det ska va antar jag, så som folk behandlar mig så behandlar jag de personerna tillbaka helt klart. Det är verkligen dags för mig att vara elak, sluta vara den där snälla oskyldiga blonda tjejen.
Nej nu är det ändring som gäller helt klart, varför ska jag vara snäll mot alla när ingen är det mot mig? 

Okej, det är blev ett långt inlägg med bara massa klag från min sida, men jag är ganska less faktiskt. Och jag vet att jag nog har användt ordet Faktiskt tre gånger för mycket nu.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback