Hemskt


Vaknade i lagom tid för att hinna till jobbet, gjorde mig iordning och fixade frukost. När jag ska ta fram ett linne ur byrån så ser jag att ödlan har fastnat i ett hål i en av sakerna som han har. När jag börjar titta närmre så sitter han verkligen helt fasat och har fått ett blåmärke på ryggen och har även rivit sönder sina klor på ena frambenet när han har försökt tagit tag i något för att dra sig loss ;S när jag försöker hjälpa han så slänger han sig bakåt så det ser ut som att han ska bryta ryggen ;S stackarn. Jag får panik och ringer Crille som kommer och försöker få loss han. Till slut så fick han igenom ödlan genom hålet, men usch så dåligt jag mådde. Jag klarar verkligen inte av djur som lider så där. Jag hoppas nu verkligen att han klarar sig. Det värsta är att jag har ingen aning om hur länge han har suttit sådär :S Jag vet att jag hörde att han kraffsade i gruset vid 2 tiden i natt. Jag hoppas vberkligen inte att han har suttit där sen dess. Lillstackarn. Han va helt utmattad när han kom loss. Nej usch va hemskt. Den där halvastocken ska aldrig mer in i hans hem helt klart. Om det är så att han mår bra när jag kommer hem så ska jag stanna och köpa nånting annat till han plutten.

Lilla Godzilla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback