lacka lös

Åhhhhhhhhh är så jävla trött på människor. imorgon har jag sändning klockan 10.00 klockan 13.00 idag så hade vi fortfarande ingenting till det programmet. Jag hade suttit hela förmiddagen och redigerat mitt Vertical run reportage som tog sin tid eftersom det va råmaterial på över 30 minuter. Sen så måste jag konvertera program till hemsidan. Så när jag va klar med det så satt folk fortfarande och gjorde ingenting och sa att de förberede sitt reportage eller enkät. Det tar INTE 4 timmar att förbereda ett reportage eller enkät. Så jag sprang runt som en galning mellan radiokontoret och "redaktionen" för att få tag på nummer och försöka hitta nått reportage som går fort att göra och som är i närheten. Tillslut fick jag tag på några människor, men de kunde ju såklart inte idag. Så jag bad andra på jobbet ringa upp och fixa intervju med dem. Efter en stund så ringde jag rixvideo och dit fick jag komma efter 16, tur det och sen så kunde jag lösa allt med några andra reportage som inte har gått än. Men just att folk har suttit hela em igår och inte gjort ett skit suttit hela fm idag och inte gjort ett skit, så nu ikväll har jag suttit och skrivit manus och frågor till våran gäst som kommer imorrn. Måtligt road.

Jag ska fan börja behandla människorna så som de bahandlar mig!!!

Nej nu blir det duschen och sen SOVA, jag behöver verkligen det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback