Power Meet

Fy fan vilken flopp. När ja kom hem från jobbet så slö glodde ja lite på tv o halv sov. Runt 19.30 började ja göra iordning mat till mig o King.Sen upp o göra sig iordning och sen ut med King på kvällspromis. Sen efter det hem till Crille och sminka mig, eftersom jag hade alla sånna saker där. Sen gick jag till Laila och Stefan där även Crille va. Drack lite där sen tog vi Taxi ner på stan för att sedan möta upp Jakob och Elina på Lögarängen. Det blixtrade som fan hela kvällen och när vi började närma oss Lögarängen så började det SPÖ regna. Så vi stannade vid ett stånd där de sålde tröjor och stod där o hängde tills vi insåg att det inte skulle sluta, så vi gick till station för att ta en taxi. HEJDU taxi va bara att glömma alla va bokade och det tutade bara upptaget när man ringde till taxibolagen :S så vi började gå lite smått. Till slut stannade en taxi och frågade om vi skulle åka med. Fan vilken tur man har ibland. Laila hade kort kjol,linne o jeansjacka. Hon frös som en galning. Eftersom jag redan innan vi drog ner insåg att jag kommer frysa så tog jag jeans vilket jag är väldigt glad över men jag frös jävligt mycket iaf.

Får se hur det blir ikväll, men först ska ja till stallet och så.

Ödlan mår bra igen men han har blåmärke på ryggen och lite på sidorna av magen. Ska prova att mata han och se om han vill ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback