Snart är lugnet slut

Snart kommer mina föräldrar och syskon hem, senast på fredag, och tidigast onsdag. Eftersom jag inte fick följa med så hoppas ja att de har massa saker med sig till mig. Sen kan dom ju ta och betala mina solarietimmar för ja vill också vara brun. Ska iaf göra en Spray-tan så snart som möjligt ska ringa och boka tid, har hittat en jätte bra här i Västerås så den får det bli!!

Nu har jag fått semester också jäkligt skönt, slutade jobba i fredags så helgen har i princip bestått av chill, har bara tagit det lungt och kollat på film och varit ute i stallet. Helt perfekt. Sen har jag även börjat fundera på om allt slit verkligen är värt det. Det är inte så kul att hålla efter 3 personer som bara stökar ner och är slarviga. Crille och pappa tycker att det är dags att gå vidare, så kan de 3 personerna sköta det bäst dom vill!! Men vi får se jag har inte bestämt mig än.

Min mobil dör bara mer och mer, nu dör skärmen minsat 7-8 gånger/dag  förut hände det kanske 1 gång varannan vecka. Så det blir att kirra nu mobil nu i veckan också, sen vet ja inte om jag ska ha kvar halebop, det suger verkligen och med alla andra som finns som ja också tycker suger så är det bara telia kvar. Om man har telia och ska ringa till någon som inte har det så kostar det hur mycket som helst, man kan ju ha så att man ringer billigt och har massa fria sms, men jag vill inte bara smsa. Hmm jag måste fundera lite på den här frågan också vad man ska ha förnått. Inte halebop, Comviq eller 3 iaf. 3 och halebop har jag haft och det suger och Comviq har sämst teckning så det går inte heller.


Usch vilket ovärt inlägg

Nu blir det duschen sen hem till Crille och väcka liv i han som har jobbat natt och gick o la sig runt 09.30, han hade suttit och kollat runt på internet om vad det kunde vara för fel på hans bil.
BTW så kom ja på en väldigt rolig sak, som säkert är hur förbjuden som helst. Men Crille han fick en tågtuta av en på hans jobb som han nu har monterat fast på bilen. Så i lördags så hade vi varit på affären coh Crille sätter igång kompressorn till tutan, och jag säger åt han att inte tuta vid affären, men han gjorde det iaf :P Och så va det en kille som stod och la in kassarna i sn bil så när Crille tutade så flög han minst 1½ meter bakåt för att han blev så rädd. Och jag kunde inte göra annat än skratta :)

Ska ev till Sala idag eller imorrn för att se när de hopptränar Fantasi. Får se om jag också kanske får ta ett varv :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback