Helgen

Jag har verkligen inte haft tid att blogg veckan som har varit eller nu i helgen, har varit en hel del på jobbet som ska förberedas och göras klart inför denna vecka.
Och ni i helgen så har jag blivit sjuk också så jag har jätte ont i halsen och känner mig allmänt risig, skulle helst av allt bara vilja dra på mig mjukisar och en stor bylisg tröja.

Slutar jobba om ca 2 timmar, den här veckan så håller åk 2 på och sänder sina program som hör till deras radioprojekt, så det är fullt upp några dagar framåt.

Ska åka ut till stalelt efter jobbet, så får vi se vad jag och Olle hittar på.

Ni kan läsa mer om mig och Olle på http://maddizohastarna.blogg.se

nej nu ska jag fortsätta jobba



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback