Jösses vilken dag

Måste berätta om min går dag, jag skulle iväg och lämna bilen på verkstan för de skulle fixa värmen i den, så jag skulle träffa pappa där halv 8 så skulle jag ta en annan bil till jobbet. Så jag gick upp strax efter 6 och gör mig iordning och värmer på risgrynsgröt, jag brukar alltid äta det med kanel och lite socker. Jag tar fram kanelen och börjar hälla det på gröten, sen ser jag att hmm va ljus kanelen är :S sen känner jag lukten och tittar på burken, då har jag precis stått och hällt på CURRY på min gröt :S Och det värsta jag vet är en stor mängd currykrydda :S
Så det va bara att ta en sked och skrapa av all krydda gör om gör rätt ungefär.
Sen väl på jobbet så har de polerat golvet så där kommer jag med mina hala skor och står nästan på näsan 2 gånger på mindre än 5 minuter.
Sen vid lunchen så gör jag samma sak igen och halkar och den här gången så är det inför alla elever på Kopparlundsgymnasiet som sitter och äter lunch, och inte nog med det så fastnade jag i dörröppningen med mitt paraply innan jag halkade inför alla elever :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback