Sjuk

Jag har varit lite hostig och haft ont i halsen nu ca 2 veckor. Igår så var jag o dansa så nu imorse när jag vaknade så kommer jag knappt ur sängen, ännu mer ont i halsen och lite feber. Väl på jobbet så skulle jag sända mitt radioprogram och Min chef Tommy frågade flera gånger om jag verkligen ska sända, jag fick göra det om jag lovade att gå hem och vila sen och inte komma ikväll o jobba på öppet hus på kopparlundsgymnasiet.

Efter radioprogrammet så gick jag ner på stan och köpte ett par skor på Bianco som jag lagt undan, sen köpte jag en tubsjal och ett par stay ups på Gina.

Så nu sitter jag invirad i min tubsjal och mitt duntäcke och tittar på Efterlyst, funderar på att gå o göra te i pausen.


Hoppas att ni läsare är friska o krya.



Kommentarer
Postat av: mcfadden

krya på dig gumman! så du orkar med ridlektionen på lördag :) kram!

2009-11-12 @ 08:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback