090930

Idag är det sista september och imorgon går vi in i Oktober, vart tar alla dagar vägen? känns som att jag nyss tog studenten, men det är 3 månader sen :P

Nu är Olle hemma och jag hoppas verkligen att han kommer att trivas, men det borde han göra med tanke på hur bortskämmd han blir men det få man bli när man är ny i stallet.

Va ut med Olle igår i mörkret och de va lite läskigt för ficklampan skapar konstiga ringar på marken och dom är ju livsfarliga och sen såg Olle lite spöken här och var men han lugnade ner sig så fort man började prata med han om allt och inget.

Idag blir det först jobb på radion för John bauer kommer dit och jag ska ha lektion för dom om hur man sänder radio. Efter det så ska jag ut till stallet och göra iordning allt inför kvällen och efter det så ska jag till pappas jobb och jobba ca 2 timmar.

Nu ska jag ner o äta frukost

Ha en super bra dag alla kära läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback