Dans

Stack iväg till dansen med en halv citodon i kroppen, i början blev jag väldigt trött men sen så blen jag jätte pigg. Fasen måste verkligen ta mig till tandläkaren snart och inte vänta till den 5 oktober :S Gör fruktansvärt ont just nu :S bläbläbläbläbläbläblä

Gick lite tidigare från dansen och åkte ut till stallet för att ha stallmöte, de flesta va där och vi gick igenom loite saker inför hösten o så. vi va klara lite innan 20 så jag tänkte att yes nu hinner jag hem till idol men jag och camilla bytte lite skit emellan och sen kom Monica och Joijnade oss så jag åkte från stallet 21.40 istället :P

Nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag nog dra igång en film.

God natt på er kära läsare<3


Kommentarer
Postat av: Daja

alltså helt värdelöst med visdomständer :P

2009-09-17 @ 17:43:52
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback