Fredag med storm steg

Äntligen är det fredag och det är snart dags för helg för min del :D

Har inte planerat något i helgen så vi får se hur det slutar, om Sandra i stallet är ledig kanske jag hittar på något bus med henne för de brukar vi verkligen vara experter på :D haha

Min allergiska shock mot kylan har nästan försvunnit de syns inget nu iaf men det kliar ibland lite men jag äter mina allergitabletter enligt order, ska fortsätta med dom i 2 veckor till för att vara helt säker på att det inte kommer tillbaka. Jag tycker bara att det är så konstigt att jag får allergibesvär mot kylan nu när det inte är så kallt ute okej om de va då när de va minus 28 grader vissa dagar då kunde ja ha förstått det men nu när det bara är några grader över minus strecket. Jag fattar verklgien ingenting.

Den här låten dansar vi till på dansen när vi värmer upp, älskar rtmen och man bara flyter med :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback