Fredag 8 Augusti

Snart bär det av till Öland ska bli kul hoppas bara att vädret blir bättre :)

Har köpt mig ett par über snygga regnstövlar svarta med ljusgråa blommor och sedan Rosa detaljer :)


Nej nu ska jag ta o göra mig iordning skriver sen när jag kommer hem :)


6 Dagar kvar :) Det kanske blir bra ändå. ut och käka på torsdagen och sedan stan på fredag med farmor och få välja ut vad jag vill hai present. Så just nu skiter jag fullständigt i om mina föräldrar är hemma. och om de nu kommer hem och har planerat något så kan ju de få fira mig, utan mig typ :P Är så jävla trött på den här skit stan där de flesta bara sviker och drar sig undan.
Ett nytt liv önskar jag mig när jag fyller år iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback