Fortfarande sjuk

Blää vad drygt det är att vara sjuk, man är så otroligt hängig och orkar inte göra så mycket om dagarna.

Igår var en väldigt tråkig dag. Jag börjar bli trött på att vara ledig, Vad gör ni alla som inte har jobb eller är sjkskrivna om dagarna? Jag börjar snart klättra på väggarna över att jag inte har något att göra :P

Igår var jag ner på stan med Syster, vi hittade inget roligt och tur var väl det med tanke på att det var MIL kö till kassorna :P Ibland undrar jag hur folk tänker, om man är några stycken varför ställer man sig mitt i dörröppningen eller i mitten av gågatan och har nå jävla samanträde? Kan man inte gå åt sidan eller är det för mycket begärt?

Jag har ett väldigt stort dilemma Hur ska jag göra på Nyår?
familjen åker till Trysil på tisdag.Vi har djurvakt till den 2/1. Om jag åker upp dit så måste jag åka hem den 2/1 hur ska jag komma hem då? Hade även planerat att Crille ska komma dit över nyår, men vi ska fira nyår med mina kusiner vilket betyder att vi kommer vara 9 personer i en husvagn:S låter inte lockande så pappa vill att Crille kommer den 1/1 och det betyder att Crille inte hinner åka nå skidor och åker dit i onödan. Dessutom ska Lotta som jag delar Durbin med åka iväg några dagar också och då har vi ingen som tar hand om hästen och nu när jag skriver kom jag på att han med lägenheten ska ringa på måndag och då ska vi bestämma ett datum för visning :P 
Funderar starkt på att vara hemma. Men va fan ska man göra hemma?
Fan va det ska vara svårt!!!
 2008 det har verkligen varit ett riktigt skitår jag hoppas verkligen att 2009 kommer vara mitt år, där jag slipper massa motgångar och elände.

Ska snart åka iväg och köpa häst mat sen ska jag till farmor för jag ska sy om en pälsjacka till mig. skulle passa väldans bra till mina klänningar jag fick i julklapp

Cya♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är bara att komma och vara med oss om du vill vara i västerås men inte sitta hemma :) hör av dig! Kram

2008-12-27 @ 18:15:12
URL: http://sandriizz.blogg.se/
Postat av: Zylvania

Vi arbetslösa (eller, iaf jag & min crew) tar en heeel del fikastunder, festar när vi känner för't, har sällskapliga drink-kvällar (alternativt kaffe-kvällar), bakar, spelar tv-spel, åker iväg till diverse ställen, tränar, ägnar mer tid till våra intressen och glider runt och är allmänt sällskapliga haha. Det är väl en del av det vi gör. Finns ju alltid nåt att göra, sen är det upp till en själv att hålla sig sysselsatt. ;)

2008-12-27 @ 20:36:57
URL: http://zylvania.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback