Fortsättning av dagen.

Gick ju upp tidigt idag. När jag kom från att ha varit med mamma och handlat så gjorde jag mig i ordning och åkte till farmor, som jag skjutsade till familjeläkaren, för hon skulle ta blodprov. Jag följde med in bara för att jag någon gång måste lära mig att sluta svimma när jag ser blod och nålar haha. Och självklart blev det likadant denna gång det blev svart framför ögonen och jag kände mig yr svimmade dock inte :D Framsteg.

Sen åkte vi hem till henne för att jag håller på och syr på min pälsjacka :) Den kommer bli klar idag för jag ska dit lite senare är hemma nu bara för att mamma skulle ha bilen. och jag måste packa för imorron drar jag :D Fast kommer hem redan på fredag. Thihi för första gångne ska jag KÖRA BIL SJÄLV till trysil :D Thihi ska bli väldigt roligt :D Har ju åkt den där vägen minst 100 gånger sen jag var liten.
Förhoppningsvis tar pappa med sin fina dongel så kan jag blogga lite när jag är borta :D annars får jag väl hacka mig in på ett nätverk som jag gjorde förr höhö.
Kommer säkert i alla fall  sluta med att jag glömmer datorn :P Får ta den som prio etta hahah. dagens i-landsproblem att man glömmer datorn :P

Ska även ta med systemkameran Ruth, så att jag kan fota alla fina raketer på nyårsafton :) Har kommit in i en period när jag fotar jätte mycket och ALLT haha fast jag raderar de som är ovärt att ha kvar.

Det är inte lätt att fota min lilla hamster så fort kameran är frame vänder han på huvudet eller vänder sig helt om eller rör sig för mycket så att det ska bli bra Men, jag har 2 bilder som jag är ganska nöjd över då han faktiskt sitter still:)






SJÄLVKLART ÄR DET INTE TILLÅTET ATT TA MINA BILDER UTAN ATT FRÅGA MIG FÖRST. BORDE VARA EN SJÄLVKLARHET MEN DET FINNS FOLK SOM ÄR TRÖGA!!!!!!!!!!!!!!!

Nu finns det säkert någon som tycker att de här bilderna inte är värda att på ett Copyright stämpel på sig men Jag VET att det finns personer där ute som har lite då och då snott mina bilder och det vill jag inte!!!!


Cya ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback