kulissmöte?

idag börjar jag egentligen 10.00 men vi i kulissgruppen till Lucia skulle ha möte 08.30. Klockan är nu 09.30 och fortfarande har ingen kommit :S Stört!!!

Det var mörkt när jag åkte hem ifrån strax efter 8 och har varit det tills nu. Skolan ligger ju i Culturen och har glastak så det har varit jätte mörkt i skolan tills nu då :P

Håller på och bränner referensen till Radion. Det tar mega lång tid!!!! 44 minuter för att lägga över allt på datorns lokala disk :S

Jag är sjukt trött idag, eller det har jag varit alla dagar sen i höstas :S

To do lista:

Vecka 50
Tisdag: Visuell poesi klar, Lucia träning i box 2, stallet
Onsdag: Ev. fixa bank konto tíll Uf företaget. Intervju med Ali på storagatan 88 13.30 , stallet
Torsdag: redigera intervjun. Dans gruppfoto. Lucia träning Box 1
Fredag: LUCIA, Stallet
Lördag: Laila följer med till stallet
Söndag: Sova?!

Vecka 51

Måndag:
Tisdag:
Onsdag: Hämta balklänningen
Torsdag:
Fredag: BAL!!! Idrotts uppgifterna KLARA

Usch vad jag hatar skolan, det är så fruktansvärt tråkigt, sakerna man gör i skolan känns inte som att man gör dem för sin egen skull för att det är kul, utan man gör det för att man måste för att lärarna ska kunna sätta ett betyg.

men som tur är, så är det inte långt kvar till jullovet ska bli riktigt skönt!!!

Cya

Kommentarer
Postat av: Sazzo

Dansuppvisning på söndag också :)

2008-12-10 @ 07:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback