Torsdag = Snart fredag och sedan helg :)

Idag hade jag sov morgon började 12.00. Jag tänkte i onsdagskväll att åhh Mys jag kan sova till 09.30 imorrn. Hahahaha trodde jag ja! 06.30 stod hantverkarna som gör iordning duschen nere vid dörren och skulle in, Och vid den tiden går de andra i familjen upp och jag kan inte somna om :S

Idag har jag fixat julklappar till Mamma, Sandra, Crille och Carro i stallet.

Imorgon, fredag ska jag iväg och göra ett reportage till radio programet. Måste påmina laila om att det är radio imorrn.
Sen efter radion ska jag ut till stallet och ta hand om Teitur, efterosm hans ägare är i stockholm och hans skötare Lisa är i Sälen och åker skidor. Får se vilket humör är på imorrn, om jag vill rida eller ej.

Saknar min Älskling Crille ♥

Cya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback