Vecka 50 :P

Drog till Gävle med Älsk i lördags. Träffade Patrik & Emelie :) Mycket trevligt. Först bowlade vi sen hängde vi på Hanglose bar eller vad det heter :P Blev självklart bråk, så de var tvugna att slänga ut 2 stycken och släcka ner hela dansgolvet :S
Sen när man skulle hem 02.00 så blev det kö för att hämta ut jackor. Det var en tjej som hängde på mig hela tiden och var skit dryg :S Jävla fyllo. Till slut stod alla och puttades för att komma fortare fram till jackorna :S Bara för att man trycker på kön så går det inte fortare. Sen när jag väl fick min jacka så var det en som nästan spyde vid mina fötter :S Och hon som spydde hennes kompis fick spya på sig :S Jag säger bara en sak, Så går det när du inte kan tänka före innan du handlar.

Sen på söndag så klipte jag Emelie, hon blev super nöjd :D Har tyvärr inga bilder, men Hon hade långt tjockt hår och när hon var klar så hade hon ca 5 cm kortare och uppklippt : )

Idag har är dte måndag. Har Svenska lektion. Hela den här morgonen har varit skit konstig. Jag drömde att jag var på Make Up Store för att köpa en Svea mössa. Jag fick en gull av en kille som stod i kassan och han sa att jag skulle lägga foundation i mössan och skulle komma tillbaka när den var slut alltså den 19 december då jag ska dit för att bli sminkad. Sen när jag vaknar så orkar jag verkligen inte gå upp. Kroppen går verkligen inte att röra i den situationen :S När jag väl kom upp så går jag in på toa för att göra mig iordning, då är det nån jävel som duschat som inte torkat bort vattnet ordentligt. så självklart ställer jag mig i det där :S Jag som hade valt strumpor efter min vinrödlila tröja :S
sen la jag plattången i massa skum+ att jag höll på att glömma Mp3 som jag ska lämna till TOmmy idag :S

Skitmåndag

Hoppas ni har en bättre dag än jag :)

Cya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback