Måndag 21 Juli

Idag har jag inte gjort ett piss, är verkligen helt opepp på mitt liv just för tillfället :S mycket som händer och sker och jag får altid skulden för allt just nu :S det är inte mitt fel att mamma och pappa ska åka utomlands, men allt blir mitt fel när jag ska göra något nu i sommar och ingen kan ta hand om hunden, jag har inte sagt till frivilligt att jag ska vara hemma med han, jag har inte ens blivit till frågad om jag vill följa med utan de har tagit förgivet att jag ska vara hemma och vara hundvakt :S ni kanske nu börjar förstå att jag börjar tröttna på folk som alltid tar mig förgivet.

Idag är det ett år sedan King blev dödssjuk :S idag vid den här tiden visste vetrinärerna inte vad som var fel och i morgon för ett år sedan opereras King och dör under operationen men vetrinärerna gjorde allt för att han skulle överleva. Idag springer han omkring med sin boll och vill leka gammelgubben som blir 12 i augusti.

Hahaha jag och king kan sitta hemma och fira varandras födelsedag. Det är också något jag stör mig på att fira mina syskonsfödelsedag är jätte viktigt man måste ställa in allt den dagen när de fyller år, men när jag fyller år då är de inte ens hemma :S

tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback