Måndag 28 Juli

Idag har jag varit nere på stan, köpte de där skorna jag kollade på i tisdags, helt otroligt att 36:an fanns kvar vara bara den och storlek 39. Så nu har jag ett par skor som passar min cardigan :) Längtar tills jag och Crille ska ha semester :) först komer det bli öland sen blir det göteborg några dagar med ett besök på Liseberg och Skandinavium :D bara jag slipper gå in där de har ormar på Scandinavium då kommer jag få panik. Jag kan äntligen förklara känslan som jag får när ormar eller spindlar finns i närheten. På RoyalZoo då så kan jag kolla på ormarna när jag har terariumet rakt fram men när det står terarium runt omkring en så får jag samma känsla som när jag är i trånga utrymmen så man skulle kunna beskriva min ormrädsla som cellskräck :P sen känner man att det krälar massa djur överallt på en :S Men ödlor går bra de är så söta :) skulle jätte gärna vilja ha en Leguan de är jätte fina. Skulle vara roligt om den blev som pappas kompis leguan den brukar springa lös på tomten hos dem och så kommer den när man ropar på den. Det jobbiga är att de måste ha en jätte stor bur typ som en garderob :P

När jag var på stan idag så köpte jag även en bok så nu har jag utnyttjat mitt presentkort från radion jag fick i julas. Sen sprang jag in på Cubus och köpte en parfym, de är bara dem i HELA som har den sorten jag vill ha :P

Sen åkte jag även till RoyalZoo och köpte fiskmat så nu är fiskarna glada igen :)

På eftermiddagen åkte jag ut till Durbin så då fick King fälja med och det tyckte han var ul :) red ut med Jenny och Fantasi och lilla Charlie fick också följa med. Det är kul att man kan träffa han med tanke på att han också är en DP bra att se lite hur de beter sig :)


sitter med mina nya skor på mig så att de ska forma sig så att man inte får skavsår för det orkar jag inte ha.


Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv.....Håll tummarna för mig att inte KIng väcker mig klockan 5 i morgonbitti :P



Tjaaarååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback