Måndag 7 Juli

Det har tagit mig en hel dag att fatta att det är den 7 juli idag :O idag har jag jobbat på det är sista veckan på det här jobbet och nästa vecka börjar redan det andra :P full fart verkligen, men pengar det behövs om jag ska ha råd att göra allt jag vill göra.

I fredags var jag "SJUK" från jobbet, var på Bruce Springsteen konserten på Ullevi fan va grymt det var....skulle gärna gått på lördagen också men hade tyvärr ingen biljett då. Så i lördags blev det grönan....åkte tills jag nästan spydde hahah......sen så tjatade jag p åCrille att jag ville ha ett gosedjur så först fick jag ett diadem med rosa kaninöron, kommentaren jag hörde när jag gick ut ur butiken var " Fan va de äter kaninmat här nere det är ju kaninöron överallt " Hahahahaha skrattar fortfarande åt det. Sen så gick vi till några ställen och spelade vi hade inte turen p åvåran sida tills jag och crille skulle kasta ringar på vinflaskor, och jag proffset själv van ju första priset ett jätte gulligt lejon :)

Idag har jag varit ute i Kolbäck hos Säbyguben och gjort reportage tråkigt att det regnade så otroligt mycket. ska snart äta för att kila ut och göra ett reportage om utomhusbingo sitter o gör frågor nu. Vad vill man veta om utomhusbingo? :S


imorgon så har man lägenhet :P får se hur detta går :P

-----

Nu har man varit på Klinta  IP där dte var utomhusbingo var ca 300 bilar där som spelade helt sjukt at det var mycket folk kul var dte iaf :)

Bläääääääää på allt just nu




Tjaaaaaaaråååååå!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hörru dudu..:P har du skaffat lägenhet nu också?:P det var så länge sen vi pratade så de känns som jag missar allt..:O:P vi måste träffas snaarast!:P Och ska du börja jobba på comital nästa vecka?:P isåfall måste du komma ner till mig och vara lite social..:P

2008-07-07 @ 22:32:29
URL: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback