Onsdag 16 Juli

Jag är helt slut i huvudet det är siffror hit och papper dit :S va bara 4 fakturor som skulle betalas idag och 5 anndra fakturor som jag skulle skicka till kunden. Börjar ju kunna programmen nu det är Scala och Jeeves. sen på eftermiddagen så skulle massa papper kastas så då blev det att springa fram och tillbaka med det :P

Ska jobba i morrn också sen tror ajg inte att det blir nå mer jobb.....de på jobbet hade missuppfattat varandra så när jag kan jobba så finns det ordinarie personal och jag ska åka bort om 2 veckor det var då de behövde hjälpen...jag är ju bara på inlärning nu men jag får riktigt bra betalt....jämfört med på radion hahaha. överlevde 4 veckor på radion trots allt :P 


I fredags gjorde jag hårförlägning på Matilda hon blev riktigt nöjd så det är ju jätte kul. 

nu ska jag kolla på tv


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback