Onsdag 2 Juli

Jobb idag igen börjar bli lite tjatigt att skriva det :P Igår träffade jag Berit Lyckstedt som var med i 100 Höjdare hon som hatar power meet. Idag har jag redigerat det inslaget, kan ju säga att det inte var det lättaste tog för fan en hela jävla dag :P och jag lyckade såklart stänga ner Wavelab innan jag sparade det jag gjort på henne :S

Imorgonbitti kommer Crille hem....ska bli så kul att man äntligen får träffa han mer än 20 min innan jag ska iväg :S

På måndag ska Crille till Gävle och kolla på Lägenhet :O mycket tråkigt att inte jag kan följa med, kan inte ta ledigt från jobbet :S hade gärna sett lägenheten. Komer inte ihåg vad jag skrev i gårdagens blogg :S känns väldigt läskigt att flytta från Västerås men det ska bli skönt ändå. 

Nej nu ska jag ta o kolla på Crowned Mycket spännande NOT bara överdrivet men sen blir det Pussycat dolls :) det är väldigt roligt speciellt när de bråkar hahaha



Skriver kanske mer sen



Tjooooooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback