Söndag 20 Juli

Igår skulle jag egentligen åkt till stockholm, men jag skulle på släktmiddag hos farmor så det sket sig :S. Hade utsläpp i stallet igår var ju lite lagom trött eftersom  jag somnade runt 2 i fredagsnatt och sen upp tidigt på lördagen tjooohej, men det gick bra iaf :). Sen bar det av hem till farmor så jag var där en liten stund, sen ringde Lisa och fråga om jag kunnde sätta i lite hår åt henne :) så vid 19 tiden så åkte jag hem till henne och fixade håret :) Lisa blev super nöjd :D som tack för hjälpen så ska hon bjuda mig på Pizza på fredag och kolla på film Mys :)

Egentligen så spelar det ingen större roll att fylla år, man blir bara ett år närmre döden och att fylla 19 år ju inte direkt speciellt heller, men att behöva sitta hemma helt själv på sin födelsedag lär ju inte vara speciellt kul. Det är det jag antadligen kommer göra jag fyller den 14 augusti på torsdagen, mina föräldrar är på väg hem från semestern o crille börjar jobba KUL *Not. Någon som vill fira med mig kan ju typ skriva en liten kommentar så kan vi ju se vad vi hittar på :)



Nu ska jag till Mormor

-------

Har införskaffat lite nya saker idag :) underkläder bikini och ett par svarta skor :)



Från den 16-20 Juli har det varit NM i segling här i Västerås och så var det så att jag lånade ut 2 centerbord till en tjej och jag hoppas verkligen att de kommer tillbaka hit nu när tävlingarna är slut.

ska bli skönt nu när alla åker iväg då har jag hela 3 vångar helt för mig själv :D....hoppas att det blir lite kul på min födelsedag iallafall :S





Tjaaaaaaarååååååå

Kommentarer
Postat av: mcfadden

klart jag komma över o kalasar med dig på din födelsedag :)

2008-07-20 @ 23:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback