Tjockistest


MAT

Mat jag tycker om;
[x] Pizza
[ ] Allt friterat
[ ] Munkar
[ ] mc donalds
[x] Max
[ ] Sibylla
[ ] Burger King
[x] Tacos
[x] Kebab

Totalt:   4

Snacks och godis jag gillar:
[x]Chips
[ ] Popcorn
[x] Lösgodis
[ ] Choklad
[ ] Lakrits
[ ] Mint
[ ] Salta Pinnar
[ ] Gelé
[ ] Skum
[ ] Kola

Totalt: 2

Dricka jag gillar:
[ ] Allt med alkohol
[ ] Coca Cola
[  Lightläsk
[ ] Fanta
[x] Sprite
[x] Trocadero
[ ] Kolsyrat vatten
[x] Kolsyrat vatten med smak.
[ ] Red Bull eller annan energigivande dricka
[ ] Must

Totalt:   3

MOTION:
[ ] Du motionerar varje dag
[x] Du motionerar 3 - 5 dagar i veckan
[ ] Du motionerar 1 - 3 dagar i veckan
[ ] Du motionerar aldrig

Totalt:  1

DIN KROPP:
[ ] Du har dubbelhaka
[ ] Du har vällingkinder
[ ] Ditt midjemått är större än 90 cm.
[ ] Din vikt är över 68 kg
[ ] Du har klädstorlek 42
[ ] Du har blivit kallad tjockis
[ ] Du har blivit mobbad för det.

Totalt: 0

HÄLSA:
[ ] Efter 2 meter när du springer, så är du "död"
[ ] Ditt beeptestresultat är under 3
[ ] Du går / har gått hos en dietist
[ ] Du har gått i en grupp med andra överviktiga
[ ] Du har fått sjukdomar som fetma eller diabetes.

Totalt:   0

Resultat : 10

00 - 10: Hej skinny. Du bör nog äta mera!
11 - 19: Du är "normal" 
20 - 25: Du kanske behöver tänka på din vikt.
26 - 35: Du är tjockare än andra. Se upp! Speciellt vid juletid.
36 - 42: TJOCKIS!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

vilken är din favorit av de tre bilderna på min blogg? :)

2008-07-21 @ 17:02:53
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback