FREDAG 27 Juni

Jag är en händig man trallaalalllalalala

Kan åter igen TACKA min pappa och min pojkvän för den jag är idag...allt tjat och gnat om saker som kan hända med bilar........Fick ju utnyttja mina manliga tallanger även fast jag är otroligt tjejjig :P

Jag, Maria & Denice skulle åka till Ängsö men jag skulle först bara hem och kolla en sak på datorn. Vi börjar åka mot Ängsö men redan vi hässlöflyget började ratten på bilen skaka och låta konstigt. Jag stannar på flygplatsen och kollar så att inte något hänger under bilen, kollar även däcken och de siter fast hårt. Sen igen börjar det låta och då svängde jag in på en parkering och verkligen skakade på däcken men de var orubbliga eller jag som är väldigt svag :P....Börjar åka ut mot Irsta då det börjar låta ännu mer :P Så nu var jag tvungen att stanna på vägkanten och kolla och jag fortstod nästan at tde tvar bultarna som håller fast däcket att de var lösa.....sliter upp bagageluckan och ser om det finns något jag behöver......sen kom problemet att få bort locket där bultarna sitter så då kollar jag igen och det jag hittade var en Torxsats utan skaft så nu började det såklart att jävlas...ringer hem mamma är inte hemma och inte Marcus heller för han vet vad man behöver till de fälgarna som sitter på bilen........ringer till pappa men han kan inte komma, så det vara bara att ringa till Malin igen för attt försöka tala om vad hon ska ha med sig.....til slut sa jag att ta med alla skruv mejslar som finns i garaget :p när hon väl är framme så frågar hon vart vi är....jag glömde såklart säga till henne att jag var på Irsta vägen och inte vid skolan :P men efter en stund kom hon iaf........tyvärr fanns det ingen som passade så jag åkte hem och hämtade HELA verktygslådan på moppen.......sen var det bar att börja skruva, och sen var dte en jäte hjälpsam kille som skruvade åt bultarna åt mig TACK........Om inte pappa och Crille sagt hur bilen blir när man åker med bultar som inte är åt skruvade så hade ju jag fortsatt och tänkt att det inte är så farligt.........och med tanke på att däcket kan lossana och bilen kana på underredet är ju inte så jävla lyckat.


Det var min dag det här.....ska snart til stallet :-)

TjaaaaaaaRåååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback