Fredag 6 Juni

Yeeeeeh då har man sommarlov :D:D:D:D SKÖNT!!!!

Fick mina betyg i onsdags, trodde att de skulle var för jävligt men FAN MADDIIIIZ har gått och blivit pluggis :P hade ju as bra betyg ju Cooolt för att vara mig som inte pluggar så mycket :).

Igår var det studenternas dag :) var ner på stan och kollade när allt åkte på sina flak. Tack för Champange flaskan jag fick :) fast den gick sönder när en traktor körde över den :P. efter att ha kollat på Studenterna åkte jag hem och började göra mig iordning för kvällens alla äventyr. Åkte hem till Elina och firade henne sen drog vi ner till Vasaparken och firade ännu mer där. Men efter ett tag blev det bråk så då drog vi hem till elina igen.


skriver mer om en stund
Ska ta o rasta hunden :)
--

Nu är jag tillbaka fast jag har hunnit med massa annat också än bara rasta hunden.

Var en trevlig kväll igår iaf :)

Idag var det dags för de årliga Strömsholmstävlingarna. Jiiiiiippieee

kommer till strömsholm går till ingången där Sandra väntade. Min syrra går in, jag går fram och säger att jag är från Västerås Närradio och killen började lleta igenom papprerna han hade men såg mycket skepptisk ut :S sen slänger han ur sig på ett väldigt otrevligt spydigt sätt att om vi ska komma in så bör vi nog ringa hon som sagt att våra lapar ska finnas vid entren. Dock så hade jag inget nummer så jag frågade snällt om han hade det, men nej då blev han bara ännu surare. Observer att det här var vid Slottsentrén. Jahapp tänkte jag och ringde hem så att någon hemma kunnde gå in och leta reda åp mailet på datorn så efter ett tag så hittade crille det och själva grejen var ju det att Press ingången var vid entrén vid MUREN :P så då var det bara att traska dit och sedan gå dit....så den där snorkiga killen kan ju bara gå och hänga sig. Väl på plats så han vi kolla på lite olika klasser innan det var dags för mig och min syrra att åka hem för att åka ut ill durbin. Fick för en stund sen reda på att det var en Fältävlanshäst som dog en stund efter att jag hade åkt hem :( tråkigt värre. Hästen kolapsa på mållinjen och dog sedan på Djursjukhuset :(.



ska ta o kila



Ciao!
/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback