Lördag 28 Juni

Idag ahr jag vilat upp mig rejält...fick sova med Älsklingen också några timmar till slut kunde jag inte sova mer :P hehe mysigt var det iaf.

Sen drog jag Mamma & Pappa till Erikslund......var in på Hundman ich där var dte en kund som hade en DP :) stog och prata lite med dem o så :) i november ska jag ta och boka en till mig :) Kollade runt på lite saker och mamma tycker att det ska bli jätte kul med en liten valpis :D så i år kommer nog bara mina födelsedagspresenter båst utav saker till DP och pengar till den, ett och annat kamera tillbehör står högt upp på listan :)


Den här veckan som kommer eller veckan där efter så kommer det stå klart om jag kommer bo kvar i Västerås efter studenten eller inte :O Läskigt nog kommer jag med väkdigt stor sannolikhet bli Gävleborgare :O nästan läskigt. Det här är kanske sista sommaren boende i Västerå :O Måste åka till Västerås ofta och hälsa på Durbin om han finns kvar :)


När dte händer mig något så händer allt sammtidigt känner jag :S
En häst som är halt, en pojkvän som man knappt ser röken utav och om man ringer han när han är p åjobbet så har han knappt tid att prata så typiskt allting faktiskt och SJÄLVKLART händer det mig. Ta bara vintern 05/06 börjar med att gammel Mormor blirdålig och dog den 30 december 05 och i samma veva blir farfar sjuk ena dagen kan han gå och prata nästa dag är han nersövd för att han inte ska anstränga sina lungor, han hade lunginfalmation och en vecka efter det så dog han ;-(


Ska väl snart äta sen ska jag och malin åka och hälsa på hästarna....får se om jag får hem en häst till hösten berorpå  om jag hittar en billig och bra stallplats, värför kan inte jag ha ett jobb och tjäna pengar...då hade jag vetat nu om jag kan ta hem hästen eller inte.


TjaaaaaaaaaRååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback